Esti curios de ce ti-am pregatit?
Orice brand de succes își doreste să fie cât mai vizibil și să rămână în mintea consumatorului, astfel încât să nu mai existe un second thought când vine vorba de achiziție. În funcție de strategia unui brand, putem să folosim diferit și să alegem rețeaua potrivită.
Instagram este canalul cu cea mai mare creștere a numărului de utilizatori din ultimii ani. Are peste 1 miliard de conturi active la nivel global și peste 1 milion de utilizatori doar în România.
Instagram folosește aceleași instrumente eficiente de promovare precum Facebook ceea ce ne permite scalarea și optimizarea constantă a campaniilor.
Fiecare rețea de socializare are rolul ei și poate că aveți deja o pagină căreia nu îi acordați atenția necesară.
Solicita acum un audit social media
Cum alegem o strategie corecta de social media?
Audit
Pentru a avea un punct de plecare, în cazul în care deja aveți o pagină de Facebook/Instagram, este nevoie de un audit pentru a analiza datele pe care le-am strâns pe parcursul lunilor. Doar așa vom putea trage concluzii referitoare la:
- cât de activă este comunitatea
- câți oameni urmăresc pagina
- cât de folositoare este strategia deja existentă
- ce tipuri de postări trebuie să avem în următoarea perioadă pentru a maximiza beneficiile rețelelor sociale
- cât interacționează publicul cu content-ul paginii
- care este audiența predominantă (sex, vârstă, date demografice)
Postarile
Majoritatea brandurilor se gândesc doar la conversie, ceea ce poate scădea încrederea audienței în brand-ul respectiv. O alegere corectă este îmbinarea content-ului de conversie cu cel de interacțiune.
Content conversie: – share articole site/blog (de aici și legătura strânsă între SEO și Social Media), – share apariții media, – video educativ despre produsele sau serviciile oferite
Content interacțiuni: – postări tip citat, postări de prezentare a echipei, postări cu ocazia sărbătorilor. Practic, aceste postări trebuie să fie share-uibile, umane și să aibă un impact puternic asupra publicului.
Audienta
Pentru a stabili care canal de social media este mai potrivit pentru brand-ul dumneavoastră, este necesar să știm care este publicul țintă. Prin public țintă înțelegem persoanele care sunt predispuse sau interesate de serviciile/produsele pe care le oferiți.