Contacteaza-ne 0732178001

Doctor-seo.ro © 2024. Toate drepturile rezervate.

Esti curios de ce ti-am pregatit?

Orice brand de succes își doreste să fie cât mai vizibil și să rămână în mintea consumatorului, astfel încât să nu mai existe un second thought când vine vorba de achiziție. În funcție de strategia unui brand, putem să folosim diferit și să alegem rețeaua potrivită.

SERVICII SOCIAL MEDIA

INSTAGRAM

  • a doua în topul preferințelor
  • îți permite să faci storytelling vizual (cu ajutorul pozelor, clipurilor video)
  • este o platformă dedicată persoanelor tinere, cu vârstă 14-35 de ani
  • paid media implică costuri mai scăzute decât în cazul Facebook

Instagram este canalul cu cea mai mare creștere a numărului de utilizatori din ultimii ani. Are peste 1 miliard de conturi active la nivel global și peste 1 milion de utilizatori doar în România.

Instagram folosește aceleași instrumente eficiente de promovare precum Facebook ceea ce ne permite scalarea și optimizarea constantă a campaniilor.

Fiecare rețea de socializare are rolul ei și poate că aveți deja o pagină căreia nu îi acordați atenția necesară.

Solicita acum un audit social media

Cum alegem o strategie corecta de social media?

STRATEGIE

Audit

Pentru a avea un punct de plecare, în cazul în care deja aveți o pagină de Facebook/Instagram, este nevoie de un audit pentru a analiza datele pe care le-am strâns pe parcursul lunilor. Doar așa vom putea trage concluzii referitoare la:

  • cât de activă este comunitatea
  • câți oameni urmăresc pagina
  • cât de folositoare este strategia deja existentă
  • ce tipuri de postări trebuie să avem în următoarea perioadă pentru a maximiza beneficiile rețelelor sociale
  • cât interacționează publicul cu content-ul paginii
  • care este audiența predominantă (sex, vârstă, date demografice)
Articole platite

Postarile

Majoritatea brandurilor se gândesc doar la conversie, ceea ce poate scădea încrederea audienței în brand-ul respectiv. O alegere corectă este îmbinarea content-ului de conversie cu cel de interacțiune.

Content conversie: – share articole site/blog (de aici și legătura strânsă între SEO și Social Media), – share apariții media, – video educativ despre produsele sau serviciile oferite

Content interacțiuni: – postări tip citat, postări de prezentare a echipei, postări cu ocazia sărbătorilor. Practic, aceste postări trebuie să fie share-uibile, umane și să aibă un impact puternic asupra publicului.

Publicul tinta

Audienta

Pentru a stabili care canal de social media este mai potrivit pentru brand-ul dumneavoastră, este necesar să știm care este publicul țintă. Prin public țintă înțelegem persoanele care sunt predispuse sau interesate de serviciile/produsele pe care le oferiți.

Contact Doctor SEO

Stabileste o intalnire

    Suna astazi

    0732 178 001

    Luni - Vineri

    09:00 - 19:00

    Locatia noastra

    Strada Samuil Vulcan NR. 12D, Sector 5