Doctor SEO devine Visibl.

Cele mai importante reguli care te vor ajuta să scrii conținut SEO de calitate

Publicat de Cosmin Puiu Categoria: SEO

O strategie SEO cuprinde și un plan bine detaliat și structurat pentru conținut. Când vine vorba despre calitatea acestuia, din păcate, există multe site-uri care mizează doar pe titluri șocante, imagini frumoase, dar prea puțin relevante și articole scrise fără a fi respectată vreo structură. Printre ele își fac loc și site-urile bune care apelează la o agentie SEO și lasă conținutul în mâinile specialiștilor.

Astfel, dacă vrei ca site-ul tău să se numere printre cele mai bune citește acest articol pentru că vei regăsi reguli importante care te vor ajuta.

Ce este conținutul SEO?

Pentru a înțelege modul în care specialiștii în crearea conținutului se raportează la această noțiune, este important să înțelegi fiecare termen inclus în strategie.

  • SEO – acronimul de la Search Engine Optimization și reprezintă procesul de optimizare al unui site cu scopul ca aceasta să fie mult mai ușor de găsit de către utilizatorii Google.
  • Conținut – este orice informație care se regăsește pe un site. Conținutul SEO are drept scop creșterea traficului organic.
  • Research de cuvinte cheie – reprezintă primul lucru pe care trebuie să-l faci dacă vrei să generezi trafic organic. Cu ajutorul lui vei știi care sunt subiectele din nișa ta de care utilizatorii sunt cei mai interesați.
  • Optimizarea conținutului – este procesul prin care integrezi cuvintele cheie în text.

Reguli pentru a crea o strategie de conținut SEO de succes

Pentru a genera rezultate, conținutul trebuie să fie scris după o strategie bine definită. Iată cum o poți crea și implementa:

Stabilește-ți scopul

Determină care sunt scopurile website-ului și a business-ului tău, pentru că asta te va ajuta să stabilești care este tipul de conținut SEO potrivit pentru tine.

Spre exemplu, dacă ai un magazin online și vrei să crești vânzările, concentreaza-ti atenția pe crearea paginilor de produs informative și atractive, care să fie optimizate atât pentru căutări, cât și pentru conversii. De asemenea, este necesar să ai un blog care să cuprindă articole utile și să ilustreze și detalieze cum pot fi folosite produsele tale.

Creează un calendar editorial și ține-te de el

Calendarul editorial este un program care îți indică când să publici conținut nou și ce tip de conținut să fie. Spre exemplu, pe blog practica îți va fi extrem de utilă din perspectiva faptului că te va determina să fii constant în publicare.

Ocupă-te și de conținutul vechi

În cazul în care ai optimizat un articol pe un anumit cuvânt cheie, însă traficul este mai mare pentru o altă variantă a acestuia, revino asupra conținutului SEO și re optimizează-l.

Un ultim sfat foarte important este să te asiguri întotdeauna că ai folosit în titlu cuvantul cheie pe baza căruia ai scris și ai optimizat articolul.