fbpx

Agentie SEO “mica” vs. Agentie SEO mare

In ultimii ani, motorul de cautare Google a devenit unul dintre cei mai buni prieteni ai omului. Sute de milioane de cautari au loc in fiecare ora, in fiecare zi. Ganditi-va numai cat de multe informatii ruleaza ,,Google” intr-o zi. Sunt cifre enorme, la care poate nici nu ne gandim.

Comertul electronic a dat un nou sens notiunii de ,,comert”. La nivel mondial, in ultimii ani, comertul electronic pur si simplu a ,,explodat”, iar Romania nu putea sa stea departe de acest trend.  

Asociatia Magazinelor Online din Romania spune ca piata comertului electronic in 2018 a fost de 4 mld. euro, in crestere cu 40% fata de anul 2017. In Romania sunt peste 14.000 de magazine online active.

Ecommerce-ul si publicitatea online merg mana in mana in zilele noastre. In ultimii ani, aceste doua domenii au inceput sa fie din ce in ce mai populare si in tara noastra. Consumatorii si-au dat seama de avantajele cumparaturilor online, iar managerii firmelor din Romania incearca sa se adapteze permanent cerintelor pietei.

Nu este usor sa infiintezi un magazin online, insa cu ajutorul potrivit, succesul nu va intarzia sa apara. In anul 2019, este vital ca o afacere sa fie prezenta si in mediul online, fie cu un magazin online, fie cu un site de prezentare. Tehnologia ne-a invatat ca totul se intampla acum, asa ca trebuie sa tineti pasul cu schimbarile.

Insa, infiintarea unui magazin online sau a unui site de prezentare nu garanteaza succesul.

Cum fac fata magazinele online competitiei?

Un magazin online poate fi promovat prin intermediul mai multor instrumente, iar cele mai importante sunt urmatoarele:

  • Google Adwords (Search Ads & Display)
  • Facebook Ads + Instagram Ads
  • SEO (Search Engine Optimization)

Bineinteles ca toate aceste instrumente au anumite costuri, insa sunt investitii care se vor recupera.

Internetul si SEO

Aparitia internetului a fortat companiile sa se integreze in piata ONLINE. Astfel, strategiile de afaceri traditionale au fost reinventate, iar marketingul a fost printre primele segmente ce s-au adaptat schimbarii.

Astfel, a aparut marketingul motoarelor de cautare (SEM) si optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO). Aceste doua concepte au avut inca de la inceput scopul de a canaliza traficul online intr-un mod care potentialii clienti sa gaseasca mai usor business-urile de care sunt interesati.

Chiar daca SEO si SEM au captat amploare si au devenit vitale pentru optimizarea in comertul online, au devenit si controversate. Sunt diferite tehnici SEO neacceptate de Google ,,Black Hat SEO” de care ar trebui sa va feriti in cazul in care doriti ca afacerea online sa aiba rezultate excelente pe termen lung.

Pentru a ajunge la clienti, aveti nevoie de optimizare SEO (Optimizare pentru Motoarele de Cautare). Pe scurt, SEO reprezinta un cumul de tehnici prin care potentialii clienti vor ajunge la site-ul vostru, in momentul in care vor cauta pe Google un cuvant sau o fraza ce are legatura cu domeniul in care activati.

Iar pentru a ajunge in topul cautarilor, cel mai bine ar fi sa apelati la o agentie SEO care va optimiza tot acest proces si o sa va ajute sa aveti o prezenta consolidata in online.

Iar in continuare o sa va prezentam pe scurt cum se desfasoara procesul SEO, dar si ce avantaje aveti daca apelati la o agentie SEO mica.

  • Cum poate un site sa ajunga in topul cautarilor?

Site-urile pot ajunge in top 10 rezultate Google prin optimizare corecta conform criteriilor Google.

In momentul in care un utilizator de internet (potential client) acceseaza unul dintre marile motoare de cautare (Google, Yahoo, Bing) acestea returneaza rezultate de un anumit fel, in care pagini web si alte tipuri de continut cum ar fi cel video sau liste locale sunt afisate bazandu-se pe criterii de relevanta. Ranking-ul unui site in motoarele de cautare (practic pozitia pe care site-ul tau va aparea in lista de rezultate a unei cautari) depinde de mai multi factori, printre care: structura site-ului, relevanta continutului din site, vechimea site-ului si increderea capatate prin intermediul linkurilor de pe alte site-uri care fac referire la site-ul tau.

In agentie, urmarim zilnic cele mai mare forumuri/site-uri din nisa (SEO) dar si forumul Google pentru a fi la curent cu cele mai noi update-uri.

Noi vom face recomandari tehnice (on-site) pentru ca site-ul sa fie cat mai bine inteles de motorul de cautare Google (vom optimiza in intregime site-ul = optimizare meta tile , optimizare meta description, optimizare h1, h2, creare structura interna de link-uri etc.)

Pe langa SEO on-page site-urile mai au nevoie si de optimizare SEO off-page . Adica publicarea de articole pe alte site-uri cu link catre site-ul clientului. Folosim doar site-uri mari din romania precum (kanald.ro,  kfetele.ro, romaniatv.ro, acasa.ro etc..)

  • De ce agentiile “mici” sunt mai potrivite decat agentiile mari?

Agentiile “mici” vor trata clientii la fel indiferent de bugetul alocat unei campanii SEO.

In agentiile “mici”, Specialistul SEO este defapt si Account, comunica direct cu clientul sau programatorul probleme site-ului si astfel beneficiaza de un sport tehnic specializat.

Agentiile mari au de obicei  accounti care tin legatura cu clientii, insa, de obicei acesti accounti nu au cunostine SEO. Un alt aspect este legat de numarul de angajati: fiind multi, informatiile se pot pierde ,,pe drum”. Si de regula, pentru ca in agentiile SEO mari este nevoie de multe persoane, se vor angaja oameni nu tocmai bine pregatiti, care nu vor da randament si nu vor sti sa recomande cele mai bune tehnici pentru optimizarea corecta a site-ului.

In agentiile mari in procesul de vanzare (sale) se promit de obicei multe lucruri si rezultate marete… de care nu se mai tine cont apoi (dupa ce procesul de optimizare incepe). In angetiile mari se seteaza obiective foarte mari care nu pot fi realizate. Totul pentru a atrage clientii si pentru a le vinde iluzii.

De obicei, agentiile mari de SEO au preturi imense pentru optimizarea unui site pentru ca acestea au chirii mai mari de platit (de obicei aleg locatii centrale sau in zone bine cotate), au angajati mai multi de platit, alte cheltuieli.

  • Ce asteptari realiste trebuie sa aiba clientii de la agentie?

Clientii trebuie sa fie constienti ca o campanie SEO nu poate da rezultate imediat. De obicei rezultatele se vad dupa 3-4 luni de campanie SEO in care site-ul este optimizat continuu.

Noi, la DOCTOR SEO am avut rezultate din prima luna la mai multe campanii SEO , insa aceste rezultate depind de mai multi factori, printre care principalul este ,,cat de repede se impementeaza recomandarile trimise de specialistul SEO”.

 

  • Cum convingem clientii ca tot procesul SEO nu se termina niciodata?

Procesul de optimizare SEO este unul continuu, deoarece mereu descoperim noi oportunitati de a atrage trafic organic relevant. care poate sa converteasca pe site-ul respectiv.

Este un proces continuu din prisma faptului ca algoritmul Google se schimba periodic si site-ul trebuie sa optimizat conform acestor schimbari.

Este un proces continuu si din cauza concurentei: mai toate site-urile beneficieaza in ziua de astazi de optimizare SEO (depinzand de nisa in care activeaza). Concurenta este atat de mare pe unele nise incat diferenta consta doar in link-urile de calitate obtinute in procesul de linkbuilding.

Asadar, daca va doriti sa ajungeti la potentialii clienti din nisa voastra si daca vreti ca site-ul vostru sa apara in topul cautarilor, va recomandam sa apelati la serviciile unei agentii SEO “mici”. Va garantam ca veti avea parte de cea mai buna consiliere si de cele mai bune servicii.

La noi, nu pretul dicteaza calitatea serviciilor!  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *