Cum te ajută social media să ai o strategie SEO eficientă? Tips and tricks
Social Media Marketing și SEO sunt două instrumente care au legătură între ele. Ambele îți pot genera trafic organic și au ca focus comun creare unui brand cu identitate proprie în mediul online, care să atragă în mod organic și natural utilizatori. Social media marketing presupune crearea unui conținut de calitate și o prezență vizibilă și puternică a brandului, iar o strategie SEO eficientă dublează reach-ul de pe rețele sociale.
Cum se pot ajuta între ele astfel încât să contribuie la îmbunătățirea și creșterea imaginii brandului tău? Vei afla citind în continuare acest articol.
Crește numărul de followeri
Creșterea numărului de urmăritori de pe rețelele sociale are o influență semnificativă asupra pozițiilor în Google. Chiar dacă o companie cu 1 milion de like-uri pe Facebook și 1 milion de followeri pe Instagram va avea o poziție mai bună în Google decât una cu 100 de like-uri și followeri, Google poate depista calitate like-urilor astfel încât cumpărarea lor nu va influența prea mult poziția site-ului pe Google. Acesta are în vedere ca audiența ta de pe rețelele sociale să fie construită în mod organic.
Creșterea numărului de urmăritori este un proces lent, dar care merită fiecare efort depus. Ei bine, pentru a demara acest proces ai grijă să-ți prezinți brand-ul într-un mod consecvent și original, oferind conținut de calitate utilizatorilor pe care dorești să-i atragi. Posteaza articole utile, sfaturi și recomandări care să răspundă la întrebările puse de audiența ta. De asemenea, păstrează o relație cu utilizatorii tăi, astfel încât conversațiile și interacțiunea cu followerii reprezintă cheia către construirea unei relații stabile.
Îmbunătățirea numărului de backlinkuri
Platformele de social media sunt utile și în creșterea numărului de backlinkuri către site-ul tău. Cum poți să faci asta? Folosește profilurile de social media ca un canal de comunicare prin care distribui conținutul de pe propriul site și astfel oferi utilizatorilor ocazia de a interacționa cu el și de a-l distribui pe site-urile și bloguri proprii. Astfel, dacă folosești rețelele sociale pentru a-ți promova conținutul, vei avea de câștigat și din punct de vedere SEO.
Investește în brand awareness
O vizibilitate mai mare a brandului și o reputație bună pe rețelele sociale, dobândite printr-un nivel mare de interactivitate cu utilizatorii și crearea unui conținut calitativ, va conduce la o prezență mai mare a brandului în mediul online. Această prezență va duce la mai multe căutări efectuate în Google după brand, precum și după cuvintele cheie.
O agenție specializată în acest domeniu îți va oferi servicii SEO de calitate, puse la punct indiferent de specificul lor. Având o strânsă legătură între ele, atenția trebuie să fie distribuită uniform, astfel încât imaginea brandului tău să fie impecabilă atât pentru Google cât și pentru utilizatori.