Redactarea articolelor SEO
In ultimii doi ani tot mai multe faceri au imbratisat oportunitatea prezentei in mediul online. Astfel, intr-un timp relativ scurt, numarul de site-uri si interesul acordat lor au crescut considerabil. Pentru a obtine un trafic cat mai bun, iar costurile sa fie cat mai mici, orice site are nevoie constant de continut nou si de articole redactate dupa regulile SEO.
Astfel, pentru a produce cresterea organica si a atinge toate obiectivele stabilite in strategia seo, trebuie sa cunosti cat mai multe detalii despre conceperea si scrierea unor texte de calitate bazate pe regulile de redactare SEO.
Unele dintre cele mai importante aspecte de care trebuie sa ti cont sunt: crearea unui titlu actual si interesant, selectarea cuvintelor si expresiilor cheie, redactarea în mod profesionist a articolelor si promovarea lor.
Ce sunt articolele SEO?
Articolele SEO sunt acele texte si postari care contribuie la procesul de optimizare on site si off site. Acestea fac ca o pagina sau un domeniu sa devina mai vizibil pentru anumite cautari si sa urce mai bine in pozitiile motorului de cautare.
Retine ca un site care atrage trafic este un site care are mereu continut nou si actualizat, articole SEO calitative, optimizate, structurate, cu informatii importante si originale.
Tipuri de articole SEO
Domeniul SEO s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani, astfel ca procesele de optimizare sunt din ce in ce mai complexe. Dupa cum stii deja, la crestrea unui site din punct de vedere SEO contribuie atat factori interni, cat si externi. Asadar, unul dintre cei mai importanti factori sunt reprezentati de redactarea unor articole SEO si publicarea lor constanta.
Cele mai utilizate titluri de articole SEO sunt:
- Articole de blog
- Advertoriale
- Comunicate de presa
- Recenzii
- Ghiduri
- Interviuri
- Podcasturi
- e-book
Redactarea articolelor SEO: sfaturi si recomandari
De succesul unui articol SEO depinde calitatea textului, creativitatea titlului, documentarea si alegerea cuvintelor si expresiilor cheie, frecventa utilizarii lor in text, folosirea sinonimelor si a ancorelor potrivite. Pe langa ele, tine cont si de urmatoarele recomandari venite din partea specialistilor.
Acorda importanta research-ului pe cuvinte cheie
Selectia cuvintelor si expresiilor cheie care vor fi folosite si integrate in articol au un rol esential in ranking. Astfel, daca acestea sunt integrate in mod natural in text, indiferent de tipul lui, experienta oferita utilizatorilor va infuenta in mod direct numarul de accesari si traficul obtinut.
Alege subiecte actuale si de interes
Publicul va cauta in mod constant articole cu continut fresh, actuale si interesante. Din acest motiv, articolele care trateaza subiecte actuale, despre produse sau lucruri de interes atrag trafic mai mare.
Chiar daca vrei sa vorbesti doar despre un singur produs, încearca sa scrii un articol cat mai detaliat si bine documentat.
De asemenea, fii intotdeauna la curent cu noutatile din domeniul tau de activitate si incearca sa oferi tu primul informatiile importante.
O ultima recomandare pe care ti-o oferim este sa nu uiti sa actualizezi tot timpul textele care aduc mai mult trafic.Scrierea articolelor SEO nu este un lucru foarte simplu, asa ca daca ai nevoie de ajutor, creativitate si texte bune poti apela la o agentie SEO.