fbpx

Ai un minut?

Cu siguranță, fiecare dintre noi folosește cel puțin o aplicație de social media, în funcție de interese. Conform studiilor, într-un singur an, petrecem mai mult de 89 de ore doar pe Facebook. Dar, cum ne putem folosi de social media pentru a crește încrederea publicului în brand-ul nostru și să simplificăm relație dintre brand și consumator?

Esti curios de ce ti-am pregatit?

Orice brand de succes își doreste să fie cât mai vizibil și să rămână în mintea consumatorului, astfel încât să nu mai existe un second thought când vine vorba de achiziție. În funcție de strategia unui brand, putem să folosim diferit și să alegem rețeaua potrivită:

Facebook:

 – este cea mai folosită rețea de socializare de către români
– perfect  pentru a targeta publicul țintă dorit
– poți construi o comunitate puternică
– se pune accentul pe storytelling
– oferă paid media cu ajutorul căreia poți să îți promovezi afacerea

Instagram:

– a doua în topul preferințelor
– îți permite să faci storytelling vizual (cu ajutorul pozelor, clipurilor video)
– este o platformă dedicată persoanelor tinere, cu vârstă 14-35 de ani
– paid media implică costuri mai scăzute decât în cazul Facebook

Fiecare rețea de socializare are rolul ei și poate că aveți deja o pagină căreia nu îi acordați atenția necesară. Chiar dacă social media nu vă poate garanta conversii (click-uri pe site, achiziții, etc), este perfectă pentru o comunicare directă cu publicul. Orice brand trebuie să își facă prezența pe rețelele de socializare, deoarece trăim într-o eră a digitalizării.

Cum alegem o strategie corecta de social media?

1. AUDIT

Pentru a avea un punct de plecare, în cazul în care deja aveți o pagină de Facebook/Instagram, este nevoie de un audit pentru a analiza datele pe care le-am strâns pe parcursul lunilor. Doar așa vom putea trage concluzii referitoare la:
– cât de activă este comunitatea
– câți oameni urmăresc pagina
– cât de folositoare este strategia deja existentă
– ce tipuri de postări trebuie să avem în următoarea perioadă pentru a maximiza beneficiile rețelelor sociale
– cât interacționează publicul cu content-ul paginii
– care este audiența predominantă (sex, vârstă, date demografice)

2. ALEGEREA CORECTA A POSTARILOR

Majoritatea brandurilor se gândesc doar la conversie, ceea ce poate scădea încrederea audienței în brand-ul respectiv. O alegere corectă este îmbinarea content-ului de conversie cu cel de interacțiune.

Content conversie: – share articole site/blog (de aici și legătura strânsă între SEO și Social Media), – share apariții media, – video educativ despre produsele sau serviciile oferite

Content interacțiuni: – postări tip citat, postări de prezentare a echipei, postări cu ocazia sărbătorilor. Practic, aceste postări trebuie să fie share-uibile, umane și să aibă un impact puternic asupra publicului.

3. AUDIENTA

Pentru a stabili care canal de social media este mai potrivit pentru brand-ul dumneavoastră, este necesar să știm care este publicul țintă. Prin public țintă înțelegem persoanele care sunt predispuse sau interesate de serviciile/produsele pe care le oferiți. 

Un serviciu oferit de

logopanda

BENEFICIAZA DE WELCOME DISCOUNT

Pana la finalul anului!

PARTENERIATE STRATEGICE

Open chat
Salut🖐
Ne poti scrie si pe Whatsapp!