Publicat de Cosmin Puiu
Categoria: SEO
Acest articol se adresează exclusiv celor care au un site web, dar nu dețin noțiuni SEO tehnice foarte solide. Astăzi vom povesti despre canibalizarea cuvintelor cheie, un fenomen destul de întâlnit care influențează poziționarea site-ului tău în paginile cu rezultate ale motorului de căutare. Există posibilitatea ca strategia ta să aibă și efecte nedorite. Dacă […]
Publicat de Cosmin Puiu
Categoria: SEO
De-a lungul timpului ne-am dat seama că pentru mulți clienți latura tehnică a site-ului este partea cea mai grea și neinteresantă de care doar programatorii trebuie să se ocupe. Cu toate astea, este esențial să deții un nivel minim de cunoștințe SEO tehnice pentru că pot avea un impact semnificativ asupra pozițiilor unui site în […]
Publicat de Cosmin Puiu
Categoria: SEO
Am revenit cu partea a doua din dicționarul de termeni și sintagme SEO. G Google My Business – platforma in care firmele pot introduce informații pentru a apărea în rezultatele căutării, în pachetele de hărți, căutările de locație etc. Google Rankbrain – program de inteligență artificială folosit de Google pentru a tria rezultatele de căutare. […]
Publicat de Cosmin Puiu
Categoria: SEO
SEO sau optimizarea pentru motoarelorde căutare, asemenea oricărui alt domeniu, are un set unic de terminologii, expresii și abrevieri, adică propriul dicţionar. Astăzi vei afla care sunt cei mai utilizați dintre ei, dar și ce înseamnă. A Adresa IP – este un număr unic de care orice server cu acces la internet are nevoie pentru […]
Publicat de Cosmin Puiu
Categoria: SEO
Auditul SEO este unul dintre cele mai importante instrumente de marketing și are rolul de analiza modul în care site-urile se poziționează în Google. Atunci când ai un site și o prezenta online este important să fii vizibil și să atragi vizitatori. Pentru asta trebuie să știi ce anume funcționează și ce nu, ce îmbunătățiri […]
Publicat de Cosmin Puiu
Categoria: SEO
Fie că ești antreprenor aflat la început de drum sau un om care își dorește o carieră în domeniul marketingului, acest articol îți va fi extrem de util. De-a lungul timpului sigur ai auzit de SEO (Search Engine Optimization) și SEM (Search Engine Marketing). Chiar dacă acești doi termeni sună similar, diferențele dintre ei sunt […]
Publicat de Cosmin Puiu
Categoria: SEO
Pe măsură ce toate afacerile se mută în online, iar consumatorii devin tot mai bine informați, o nouă formă de marketing de dezvoltă și devine indispensabilă: content marketing. Ce înseamnă Content Marketing? Content marketing este o strategie soft-sell, prin care oferi informații utilizatorilor. Furnizarea acestor informații are drept scop captarea atenției utilizatorilor, ceea ce duce […]
Publicat de Cosmin Puiu
Categoria: SEO
Strategia de Link Building reprezinta aproximativ 70% din reusita unei campanii de optimizare SEO. Cum a apărut conceptul de Link Building? A fost odata ca niciodata, o vreme in care motoarele de cautare se bazau doar pe continutul unei pagini pentru a stabili pozitionarea site-ului in Search Engine Result Pages (SERP). Odata cu trecerea timpului, […]
Publicat de Cosmin Puiu
Categoria: SEO
Conform definitiei, un heading este o constructie HTML care se folosește pentru a evidentia cele mai importante elemente din continutul unei pagini. Practic, continutul pe care îl creezi poate fi gandit in titluri si subtitluri. Headingurile ii ajuta pe utilizatori, dar si pe motoarele de cautare de o potriva, sa citeasca si sa inteleaga mai […]
Publicat de Cosmin Puiu
Categoria: SEO
Pentru toate afacerile in general, dar mai ales pentru cele care activeaza local, exista o multime de modalitati de a-si prezenta brandul in mediul online. Dintre toate, cel mai eficient si recomandat este strategia de marketing pentru Google Maps, un lucru extrem de important pentru tot procesul de optimizare SEO la nivel local. Astfel, vei […]